Prezenty dla niego dystrybuowane przez firmy ubezpieczeniowe

Prezenty dla niego

Prezenty dla niego

Współcześnie bardzo istotne jest, w jaki sposób dana firma dystrybuuje wprowadzone przez siebie na rynek gadżety, zwane często reklamowymi albo firmowymi. Gadżety te mogą być bardzo różne, wybór należy do firmy, która je wprowadza. Poza jednak samym wyborem rodzaju gadżetów ważne jest to, w jaki sposób się je rozpowszechnia wśród klientów i potencjalnych klientów. Fakt, że trzeba to robić potwierdza praktyka – firmy, które wykorzystują w reklamie gadżety, o których mowa, mogą pozyskiwać nowych klientów oraz zatrzymywać przy sobie tych, którzy już klientami danej firmy są, aby nie odeszli do konkurencji. Przykładem firm, które wykorzystują takie metody w swoim marketingu są firmy ubezpieczeniowe. W jaki sposób dystrybuują one swoje gadżety?

Po pierwsze, prezenty dla niego firm ubezpieczeniowych mogą być rozdawane przypadkowo napotkanym osobom, przechodniom spotykanym w miejscu, gdzie dane działanie się odbywa. Jeśli mowa np. o centrum handlowym, parku, okolicy ważnych punktów komunikacyjnych, itp., może tam być rozstawione firmowe stoisko. Firmy ubezpieczeniowe wykorzystują też do takiego rozdawania imprezy plenerowe i różnego rodzaju uroczystości.

Ponadto prezenty dla niego można rozdawać podczas podpisywania umowy. To jest z kolei forma nie tyle pozyskiwania nowych klientów, ile podziękowania tym, którzy zdecydowali się na podpisanie umowy z daną firmą.

Natomiast klienci stali, którzy z daną firmą ubezpieczeniową współpracują już od dawna, mogą także dostawać prezenty dla niego w prezencie. W tym wypadku można je przesyłać pocztą, mogą one być wręczane przez pracownika danej firmy w siedzibie, np. podczas podpisywania jakichś dokumentów albo załatwiania innej sprawy, mogą też być dostarczone klientowi przez firmę kurierską. Można być pewnym, że taki prezent zawsze będzie miłym akcentem, który z pewnością wpłynie na utrzymanie dobrych relacji z klientami danej firmy ubezpieczeniowej.

Metodą dystrybucji gadżetów, o których mowa, jest też organizowanie konkursów, w których są one do wygrania. To także jest metoda pozyskiwania nowych klientów, połączona z kolei z utrzymywaniem przy sobie dotychczasowych. Konkursy takie mogą być bowiem organizowane zarówno dla nowych jak i dla stałych klientów.